Apák napja: ünnepeljen 3 új képeskönyvvel

Hogyan segíthet a gyerekeinek az apák napjának megünneplésében?

Az idősebb gyermekek élvezhetik az apjukat boldogító tevékenységeket; túrázni, horgászni, fogni vagy sportolni. Kreatívak lehetnek, és egyedi kártyát, süteményt vagy reggelit készíthetnek az ágyban. Sok család szívesen főz vagy kempingezik.

Előfordulhat, hogy a fiatalabb gyermekek nem vehetnek részt ezekben a tevékenységekben, így mi lehet jobb módja annak, hogy együtt töltsék az időt, mint ha apával könyvet olvasnak.

A Gator Dad, a Brave Bear és a Peppa Pig and the Camping Trip három új képeskönyv, amely 2016 -ban jelent meg, és amely az apa és a gyermek kötelékeit tárja fel.

Gator apa

Szerző: Brian Lies Szerző és illusztrátor

Na gyere –

Gyerünk!

Gator apa és három kis gatora készen áll, hogy megszorítsák a napot.

A bestseller -szerző és illusztrátor, Brian Lies ünnepli azokat az egyedülálló módszereket, amelyeket az apák tesznek a kicsikkel. Lehet, hogy nem szokványos, de gator apa megmutatja szerelmét azzal, hogy szórakoztatóvá teszi a hétköznapi pillanatokat. A reggeli főzése, a büdös üvegek szimatolása a hűtőszekrényben és a nyaktörő sebességgel történő ügyintézés szórakoztatják elvadult gasztroit. Lehet, hogy buta, de a nap végén tudja, hogyan őrizze meg melegen a melegeit, és jó éjszakát.

Minden színes oldalt humoros részletek illusztrálnak, amelyeken apukák hangosan felnevetnek.

Bátor medve

Szerző: Sean Taylor

Illusztráció: Emily Hughes

Könnyű bátor medvének lenni apád mellett.

A nap forró volt.

A levegő forró volt.

Még az árnyék is forró volt.

És apám azt mondta: “Azt hiszem, egy pár forró medve valószínűleg a legmelegebb dolog a világon.”

De kitaláltam egy jó ötletet.

Azt mondtam: “Ha a folyóhoz megyünk, fröcskölhetünk és lehűlhetünk!”

Apa azt mondta: – Rendben, akkor menjünk!

De a folyóhoz vezető út nem lehet olyan egyszerű.

Ott van a füves rész, amin át kell menni.

Aztán a forgalmas rész, amit át kell nyomni.

Ezt követően szikláról sziklára kell ugrani.

A babamedve kihívást tesz, hogy hosszú utat tegyen a folyóhoz, de apja biztatásával sikerrel jár.

Játszottunk és lehűltünk.

És azt mondtam: “Szerintem egy pár nedves medve valószínűleg a legnedvesebb dolog a világon!”

Emily Hughes illusztrátor tovább erősíti ezt az édes történetet egy medveatyáról és bátor kölyökéről. Lágy színeit és elvarázsolt illusztrációit az 1960 -as és 70 -es évek képeskönyvei ihlették.

Peppa Pig és a kemping

Készítette: Neville Astley, Mark Baker és Phil Davies

A Peppa Pig egy világszerte díjnyertes TV-szenzáció, amelyet Neville Astley, Mark Baker és Phil Davies hozott létre, és amely 2004-ben debütált. Peppa minden nap nézhető Nick Jr.

Peppa Pig és bátyja, George nagyon izgatottak. Nyaralni mennek! Malacka apa meglepetést hoz.

Valójában a táborozás tele van meglepetésekkel.

Lovagoljon együtt Peppa -val és családjával, amikor felfedezik a sátorozást egy lakókocsiban, amely hajóvá változik. Kacsaföldre utaznak, kirándulnak egy természetben, és tűzön főzik a vacsorát. De a legjobb az egészben, ha apa régi sátorában alszik a csillagok alatt.

Színező plakát mellékelve.

Június 19 -én megünnepelni az apák napját, vagy csak egy átlagos napot tölteni apával különleges alkalom, akár túrázni, akár kempingezni, akár csak buta gator lenni.